maandag 7 december 2009

Motivatie Anouk

Inleiding
Ik verwacht dat dit een opdracht is waar veel tijd in gaat zitten, maar toch dat het ook wel een leerzame opdracht is. Beeldaspecten herkennen is iets wat we al veel hebben gedaan bij het maken van de BOM, maar af en toe vind ik het toch nog wel moeilijk. Ik denk wel dat het een leuke opdracht zal zijn. Ik vind het leuk dat we animatiefilms gaan gebruiken. Dat zijn films die de leerlingen leuk vinden, maar ik vind het zelf ook erg leuk om te kijken.

Mijn leerdoelen
Ik wil bij deze les een aantal dingen leren: Ik wil leren hoe je een les rond een film kan maken. Ik heb geen idee hoe ik dat moet doen, maar dat hoop ik deze module te leren. Wat ik ook deze module wil leren, is het herkennen van beeldaspecten in animatiefilms. Die herken ik nog niet snel genoeg. En dan vooral dat ik klassieke beelden herken in de animatiefilms. We hebben voor een film gekozen die je vakoverstijgend kan gebruiken, Happy Feet. Ik wil ook leren hoe ik van een beeldende vormingles een vakoverstijgende les kan maken.

Mijn verwachtingen
Ik verwacht dat dit een moeilijke, maar wel een hele leuke opdracht is. We gaan er veel werk in moeten steken, maar het resultaat zal mooi zijn. Ik verwacht dat we met dit groepje goed samen kunnen werk. We zijn allemaal gemotiveerde studenten, die er graag iets moois van willen maken. Ik hoop dat ik aan mijn leerdoelen kan voldoen, dan heb ik het gevoel dat ik er echt veel van heb geleerd.

1 reacties:

Guido Paap zei

Goed! Zoek vooral naar de wijze waarop de makers de inhoud vormgeven. Dus wat zijn hun keuzes (qua beeldaspecten/vormgeving) m.b.t. verhaal.

Een reactie posten